NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe

Responsive image

W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR. Obszar obsługi klienta to strefa multidyscyplinarna. Public Relations, czyli dbanie o wizerunek, relacje, reputację, to sfera właściwego wyczucia, czucia, postrzegania i wpływania na otoczenie. Wszystko to zawiera się przecież także w nowoczesnym podejściu do obsługi klienta, definiowanym obecnie jako customerexperience.

Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?

Responsive image

Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

Customer Experience (CX) – gra z czasem

Responsive image

W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził kolejny etap szkolenia dla pracowników La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci itp.).

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

Responsive image

W numerze 7-8/2016 Biuletynu Doradczego CCMS staramy się odpowiedzieć na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza, w udzielonym dla CCMS wywiadzie, Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.

Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach

Responsive image

Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa. Wydawnictwa CCMS należą do grona wydawców oficjalnych. Każda pozycja książkowa posiada numer ISBN, a co za tym idzie, dostępna jest w Bibliotece Narodowej, Bibliotece Jagiellońskiej i wytypowanych bibliotekach na terenie całego kraju. Do szerokiej dystrybucji oraz bibliotek trafiła najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek: „12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: