NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził kolejny etap szkolenia dla pracowników La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci itp.).

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

Responsive image

W numerze 7-8/2016 Biuletynu Doradczego CCMS staramy się odpowiedzieć na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza, w udzielonym dla CCMS wywiadzie, Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.

Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach

Responsive image

Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa. Wydawnictwa CCMS należą do grona wydawców oficjalnych. Każda pozycja książkowa posiada numer ISBN, a co za tym idzie, dostępna jest w Bibliotece Narodowej, Bibliotece Jagiellońskiej i wytypowanych bibliotekach na terenie całego kraju. Do szerokiej dystrybucji oraz bibliotek trafiła najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek: „12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”.

CCMS doskonali standardy szkoleniowe

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta. Dzięki systematycznej modernizacji oferty udało się dopracować pakiet, który obejmuje zarówno model stacjonarny szkoleń zespołowych i coachingów indywidualnych, jak również związane z nim aktywności e-learningowe. Pakiet obejmuje także własne publikacje z zakresu telemarketingu, wydawane nakładem Wydawnictw CCMS.

CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon S.A. o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży usług finansowych.

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: