NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził kolejny etap szkolenia dla pracowników La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci itp.).

Szkolenie miało charakter interaktywny. Dobór ćwiczeń warsztatowych miał na celu umożliwienie uczestnikom łatwe zapamiętanie ich rezultatów tak, aby mogły być wykorzystywane w codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia będą mieli także możliwość wykorzystania narzędzi e-learningowych zaproponowanych przez CCMS. Internetowy test kompetencji w zakresie efektywnej komunikacji w biznesie pozwoli im zweryfikować korzyści, jakie przyniosło szkolenie.

 

La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne,  gwarantujący  najwyższą jakość wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: