NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem

Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.  Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujących się do takich zagadnień jak:

  • Trudny klient
  • Błędy w komunikacji z klientem
  • Prolongata płatności
  • Obsługa skarg i reklamacji
  • Współpraca w zespole

Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją  współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania  właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole. 

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 070 003

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: