NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku

Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.

Na stronach najnowszego Biuletynu (5-6/2019) prezentujmy pierwszą część relacji z podsumowania rywalizacji w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2019, których finał odbył się 13 czerwca w Teatrze Kamienica w Warszawie. Organizator konkursów, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB stanęło po raz kolejny na wysokości zadania i można przypuszczać, że kolejne konkursy będą miały jeszcze liczniejszą reprezentację. - O planach rozwoju tych przedsięwzięć mówi na naszych łamach Urszula Zarańska, Derektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Cezary Lewiński, CC & Outsourcing business line director w Mellon Poland, prezentuje na naszych łamach swój punkt widzenia na rolę outsourcingu usług call/contact center w nowoczesnej obsłudze klienta. Jacek Barankiewicz, Prezes Zarządu BW Experts, przedstawia natomiast swój pogląd na zagadnienie badań jakości obsługi klienta przez polskie Contact Centers.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@customercare.com.pl  

 

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: