NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?

W najnowszym (1_2/2020) wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta  prezentujemy m.in. tematykę związaną z badaniami i raportami rynkowymi w obszarze preferencji klientów, mówimy o dbałości o zdrowie psychiczne w pracy, przekazujemy najnowsze informacje o zbliżającej się, kolejnej edycji dwóch najlepiej rozpoznawalnych konkursów branżowych, nad którymi objęliśmy patronat: Telemarketer Roku 2020 i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

 Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: