NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Wydawnictwa CCMS na Warszawskich Targach Książki 2016

Podczas Targów zaprezentowana zostanie najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek:
„12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”. Oprócz wymienionych pozycji książkowych, zaprezentowane zostaną także znajdujące się w przygotowaniu, ich wersje w formie audiobooków. Dostępna będzie także książka i audiobook „Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu” autorstwa właściciela CCMS, Sylwestra Kućmierowskiego, wydana nakładem Wydawnictwa Akademickiego Sedno.

Podczas ostatniego dnia Targów, w niedzielę 22 maja w godz. 10.00 – 12.00, książki będzie podpisywał autor „Telefonem w klienta…..” i współautor serii „12 rozmów….”, Sylwester Kućmierowski.

 

Wydawnictwa CCMS należą do Customer Care Management & Solutions, firmy świadczącej usługi doradcze
i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: