NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018

Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center oraz firm i osób odpowiedzialnych za budowanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku tej branży.

W najnowszym wydaniu Biuletynu (BOK 3-4/2018) publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Przewodniczącym Jury Konkursu. „…Celem (…) jest promocja najwyższych standardów działania w zakresie marketingowej i obsługowej komunikacji z klientami realizowanej poprzez zdalne kanały kontaktu. Chcemy wybierać i pokazywać te firmy i tych ludzi, którzy doskonalą sposób komunikacji z rynkiem mając na uwadze zarówno etykę i rzetelność postępowania wobec klienta, jak i cele biznesowe organizacji…” – mówi Marcin Sosnowski.

W najnowszym Biuletynie zastanawiamy się też nad tym czy i gdzie są granice w obsłudze klienta i jaki wpływ na procesy obsługowe może mieć zarządzanie organizacją.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu obsługi Klienta dostępne są pod adresem:

http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare/

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: