NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Studia stacjonarne, e-learning, czy branżowe konkursy?

W najnowszym wydaniu BOK (7-8/2019) zastanawiamy się, czy jest jedyna i najlepsza droga do podniesienia kwalifikacji i odniesienia sukcesu?

Prezentujemy sylwetki pozostałych finalistów Złotej Słuchawki 2019 – tych, którzy znaleźli się w finale konkursu i tylko mały krok dzielił ich od sięgnięcia po laur zwycięstwa oraz przedstawiamy drugą części relacji z Gali wręczenia nagród w tegorocznych konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Podsumowujemy także I edycję Studium Menedżer Contact Center. Na ten temat wypowiadają się Organizatorzy: dr Natalia Gmerek, Kierownik Studium Menedżer Contact Center na Wydziale Zarządzania UW i Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Bożena Janowska, trener biznesu, prezentuje na naszych łamach zalety branżowych symulacji biznesowych oraz symulacji zarządzania projektami firmy REVAS odpowiadając jednocześnie na pytanie, czy i jak można nauczyć się prowadzenia biznesu bez ponoszenia konsekwencji błędów, ryzyka i zbędnych kosztów.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@customercare.com.pl  

 

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: