W najnowszym wydaniu BOK (7-8/2019) zastanawiamy się, czy jest jedyna i najlepsza droga do podniesienia kwalifikacji i odniesienia sukcesu?
Prezentujemy sylwetki pozostałych finalistów Złotej Słuchawki 2019 – tych, którzy znaleźli się w finale konkursu i tylko mały krok dzielił ich od sięgnięcia po laur zwycięstwa oraz przedstawiamy drugą części relacji z Gali wręczenia nagród w tegorocznych konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Podsumowujemy także I edycję Studium Menedżer Contact Center. Na ten temat wypowiadają się Organizatorzy: dr Natalia Gmerek, Kierownik Studium Menedżer Contact Center na Wydziale Zarządzania UW i Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Bożena Janowska, trener biznesu, prezentuje na naszych łamach zalety branżowych symulacji biznesowych oraz symulacji zarządzania projektami firmy REVAS odpowiadając jednocześnie na pytanie, czy i jak można nauczyć się prowadzenia biznesu bez ponoszenia konsekwencji błędów, ryzyka i zbędnych kosztów.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@customercare.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET