NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Contact Center i Marketing Zintegrowany

W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta  prezentujemy m.in. relację z otwarcia II edycji Studium Menedżer Contact Center, wspólnego projektu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Uniwersytetu Warszawskiego oraz informację na temat raportu z kolejnej edycji Badania Polskiego Marketingi Zintegrowanego. Naszym gościem specjalnym jest natomiast Andrzej Wiśniewski, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Kontel.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: