NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Jesienne nowości w obsłudze klienta

W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ, które brzmi: Marketerze – czy nadal jesteś w grze?

Przekażemy też relację z pierwszego w tym sezonie spotkania w ramach Akademii Jakości Contact Center, organizowanego przez SMB. Akademia to cykl spotkań praktyków, którego głównym założeniem jest nauka oraz wymiana doświadczeń osób odpowiedzialnych za monitoring
i doskonalenie jakości działania jednostek cc. Prelegentami Akademii są eksperci w zakresie m.in. rekrutacji, szkolenia zespołów, budowy programów szkoleniowych, a także zarządzania jakością
w call/contact center. Uczestnicy Akademii to z kolei praktycy zajmujący się na co dzień doskonaleniem jakości w swoich organizacjach.

Kontel, firma znana na polskim rynku z importu i dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych, zaprezentuje jedną ze swoich nowości technologicznych - urządzenie przydatne w contact center i nie tylko....

Zapraszamy do lektury!

 

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: