NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.

Na przełomie 2015 i 2016 roku CCMS brał udział w procesie tworzenia komórki telefonicznej obsługi klientów Morizon S.A. korzystających z serwisów internetowych należących do Spółki. CCMS odpowiadał za przeszkolenie personelu, stworzenie skryptów
i scenariuszy obsługowych, coaching indywidualny pracowników oraz stworzenie modelu monitorowania i raportowania pracy zespołu.
Do zadań tej komórki należy utrzymywanie kontaktów z klientami indywidualnymi, pozyskiwanie informacji mających wpływ
na sprzedaż usług, weryfikacja statusu klientów i sprzedaż usług dodatkowych (m.in. finansowanie zakupu nieruchomości).

Morizon S.A. prowadzi działalność w zakresie usług reklamy, publikacji ogłoszeń online oraz marketingu internetowego dla podmiotów
z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego, a także  osób indywidualnych. Jest także twórcą i dostawcą zaawansowanych aplikacji bazodanowych do obsługi biur nieruchomości.

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Toyota Leasing, Infakt, IT Card, pkt.pl

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kućmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: robert.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: