NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

„Pojęcie Customer Experience to dziś jeden z „najgorętszych” terminów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, a jednocześnie termin często nierozumiany. Dosłownie oznacza Doświadczenie Klienta odczuwane i tworzone w relacjach z daną firmą (marką). W przypadku firm - oznacza on świadomość firmy i gotowość, nastawienie, na budowę i pielęgnację dobrych, długotrwałych relacji z jej klientami…” - mówi Piotr Merkel. Podkreśla także, że „…bez względu na to, co porównujemy: rentowność, zyskowność, wycenę rynkową - firmy zakręcone na punkcie klienta w perspektywie kilku lat radzą sobie lepiej niż średnia w danej grupie i o wiele lepiej, niż te, które delikatnie ujmując – klienta „nie uważają”. Wytłumaczenie – przynajmniej dla mnie – jest dosyć proste: pieniądze w firmie pojawiają się wraz z klientami. Im tych klientów jest więcej, im bardziej są oni zadowoleni, tym chętniej i więcej kupują i jeszcze zachęcają innych do zakupów...”

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/ 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: