„…Na tak konkurencyjnym jak obecnie rynku, każdy kto chce zdobyć stałych, lojalnych Klientów, musi zacząć sprzedawać nie tylko produkt, ale całość odczuć i doświadczeń z nim związanych. Firmy zaczęły więc dbać o to, aby każdy kontakt Klienta z marką był zgodny z daną mu obietnicą i pozostawiał u niego spójne, pozytywne wrażenie…” – mówi Patrycja Hackiewicz. Zwraca ona także uwagę na fakt, że efektywne zarządzanie CX w firmie możliwe jest tylko wtedy, jeśli u jego podstaw leży właściwe przygotowanie pracowników. Aby dobrze przeprowadzić taką zmianę, firma musi zacząć od podstaw, u których leży zbudowanie odpowiedniego zespołu. Oznacza to odpowiednią rekrutację i stworzenie właściwej atmosfery w pracy – czyli właśnie doświadczeń (employee experience), jakie firma oferuje swoim pracownikom. „… Nie zrobimy dobrego Customer Experience bez dobrego Emloyee Experience – podkreśla Patrycja Hackiewicz.
W biuletynie zamieszczamy także kilka naszych uwag odnoszących się do szkoleń i awansów pracowników działów obsługi klienta, roli zewnętrznych firm doradczych oraz obsługi klienta w procesie miękkiej windykacji.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/
CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET