„…PR – przez ostatnią dekadę przeszło ogromną ewolucję(…). Dziś doradztwo komunikacyjne musi obejmować nie tylko to, co rozumiemy jako klasyczny PR, ale też cały obszar określany mianem transformacji cyfrowej. Rozwój technologii mobilnych zrewolucjonizował kilka sfer kluczowych dla PR-u. Po pierwsze - media. Po drugie - modele komunikowania się z klientami. Po trzecie - sposób podejmowania przez nich decyzji. W efekcie PR znacznie mocniej związał się z marketingiem i sprzedażą (….) punkty styku między customer care a PR, to w mojej opinii troska o zachowanie spójności informacji, stylu komunikacji i jakości we wszystkich kanałach kontaktu z klientami tak, aby realizować cele biznesowe. – mówi Marek Massalski.
W Biuletynie zastanawiamy się też m.in. nad znaczeniem trybu rozpatrywania skarg i wniosków w kształtowaniu postaw klientów, mówimy o telemarketingu jako narzędziu wymuszania postaw pytając – czy akwizycja przez telefon jest zgodna z prawem? Poruszamy także temat roli i opłacalności testów pracowniczych.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.
CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z
zakresu telemarketingu oraz branżowego Biuletynu Obsługi Klienta.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,
Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut
Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET