NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe

„…PR – przez ostatnią dekadę przeszło ogromną ewolucję(…). Dziś doradztwo komunikacyjne musi obejmować nie tylko to, co rozumiemy jako klasyczny PR, ale też cały obszar określany mianem transformacji cyfrowej. Rozwój technologii mobilnych zrewolucjonizował kilka sfer kluczowych dla PR-u. Po pierwsze - media. Po drugie - modele komunikowania się z klientami. Po trzecie - sposób podejmowania przez nich decyzji. W efekcie PR znacznie mocniej związał się z marketingiem i sprzedażą (….) punkty styku między customer care a PR, to w mojej opinii troska o zachowanie spójności informacji, stylu komunikacji i jakości we wszystkich kanałach kontaktu z klientami tak, aby realizować cele biznesowe. – mówi Marek Massalski.

W Biuletynie zastanawiamy się też m.in. nad znaczeniem trybu rozpatrywania skarg i wniosków w kształtowaniu postaw klientów, mówimy o telemarketingu jako narzędziu wymuszania postaw pytając – czy akwizycja przez telefon jest zgodna z prawem? Poruszamy także temat roli i opłacalności testów pracowniczych.   

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz branżowego Biuletynu Obsługi Klienta.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: