Do konkursu zgłaszane są projekty w 3 kategoriach:
Doskonalenie organizacji – wewnętrzne projekty cc związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności i/lub jakości.
Komunikacja
z klientem – projekty cc z zakresu bezpośredniej komunikacji marketingowej
z klientami końcowymi, przy realizacji których jako główny kanał komunikacji
używany jest telefon,
a opcjonalnie także inne zdalne kanały komunikacji bezpośredniej (e-mail, chat,
bezpośrednia komunikacja
z użytkownikami w ramach social media, wideo).
Razem – Projekty z wykorzystaniem outsourcingu cc polegające na współpracy między usługowym call/contact center a klientam zlecającym usługi, które w istotny sposób wpływają na osiągnięcie szczególnie korzystnych efektów tych projektów.
Wyniki tegorocznej edycji Konkursu zostaną podane podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 25 maja.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz Biuletynu Obsługi Klienta. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: robert.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET