NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka

Do konkursu zgłaszane są projekty w 3 kategoriach:

Doskonalenie organizacji – wewnętrzne projekty cc związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności i/lub jakości.

Komunikacja z klientem – projekty cc z zakresu bezpośredniej komunikacji marketingowej
z klientami końcowymi, przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon,
a opcjonalnie także inne zdalne kanały komunikacji bezpośredniej (e-mail, chat, bezpośrednia komunikacja
z użytkownikami w ramach social media, wideo).

Razem – Projekty z wykorzystaniem outsourcingu cc polegające na współpracy między usługowym call/contact center a klientam zlecającym usługi, które w istotny sposób wpływają na osiągnięcie szczególnie korzystnych efektów tych projektów.

Wyniki tegorocznej edycji Konkursu zostaną podane podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 25 maja.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz Biuletynu Obsługi Klienta. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: robert.waker@ccms.com.pl 

 

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: