NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci

Na łamach Biuletynu zastanawiamy się też nad jednym z podstawowych zagadnień efektywnego zarządzania – skutecznością działań menedżerów. Rozbudowane struktury korporacyjne powodują niejednokrotnie, że dobre, niestandardowe pomysły nie mogą ujrzeć dziennego światła.  Dobre pomysły potrzebują sprzymierzeńców – sprzymierzeńców w ramach firmy, a także odpowiedniego wsparcia ekspercko-doradczego. W Biuletynie omawiamy też zagadnienia związane z zarządzaniem projektowym w kontekście wdrożeń w strukturach call/contact center oraz rolą jaką mogą odegrać w organizacjach trenerzy/szkoleniowcy wewnętrzni i zewnętrzni.

Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.


 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: