Tematyka szkolenia koncentrowała się na zagadnieniach związanych z doborem najefektywniejszego stylu komunikacji oraz wzmocnieniu świadomości roli menedżera i jej wpływu na codzienną pracę zespołu.
W 2016 roku CCMS przeprowadził cykl zamkniętych szkoleń grupowych dla pracowników La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkoleń koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci).
La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne, gwarantujący najwyższą jakość wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz Biuletynu Obsługi Klienta. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), IT Card.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET