NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017

W Biuletynie opublikowany został także wywiad z przedstawicielami zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka w kategorii Komunikacja z klientem – projekty cc, którym został mBank S.A., otrzymując nagrodę za projekt Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM) w kanale wideo przez Eksperta online.

W najnowszym numerze Biuletynu poruszone są także m.in. zagadnienia związane z rozumieniem i interpretowaniem niektórych terminów stosowanych w branży telemarketingowej. Zastanawiamy się też nad rolą i popularnością wydawnictw branżowych, prezentujemy nowości technologiczne związane z branżą  call/contact center.  

Wydanie Specjalne Biuletynu Obsługi Klienta dostępne jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska. 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: