W Biuletynie opublikowany został także wywiad z przedstawicielami zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka w kategorii Komunikacja z klientem – projekty cc, którym został mBank S.A., otrzymując nagrodę za projekt Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM) w kanale wideo przez Eksperta online.
W najnowszym numerze Biuletynu poruszone są także m.in. zagadnienia związane z rozumieniem i interpretowaniem niektórych terminów stosowanych w branży telemarketingowej. Zastanawiamy się też nad rolą i popularnością wydawnictw branżowych, prezentujemy nowości technologiczne związane z branżą call/contact center.
Wydanie Specjalne Biuletynu Obsługi Klienta dostępne jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET