CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia z zakresu obsługi klienta personelu kelnerskiego warszawskiej restauracji Stacja Wawer. Specyfika obsługi klientów determinowana jest tu w dużym stopniu przez położenie lokalu – w centrum handlowym na obrzeżach aglomeracji warszawskiej. Klienci podmiejscy stanowią bowiem mieszankę osób przyzwyczajonych do szybkiego tempa życia, wynikającego z funkcjonowania w centrach dużych miast oraz klientów obszarów pozamiejskich, z charakterystycznymi dla nich cechami społeczności lokalnych. Podstawowym zagadnieniem służącym poprawie jakości obsługi, a tym samym zwiększeniu stopnia satysfakcji klientów z odwiedzin w lokalu, jest zatem zrozumienie wszelkich zależności wynikających z rozmaitych potrzeb i stylów życia, reprezentowanych przez klientów.
Zakres przeprowadzonych szkoleń obejmował następujące zagadnienia:
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: robert.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET