Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB stworzyły program I-szej edycji Studium Menedżer Contact Center. Studium skierowane jest do osób, które chcą profesjonalnie zarządzać jednostkami typu call/contact center. Program Studium uwzględnia między innymi takie zagadnienia, jak zdalna obsługa klienta i wsparcie sprzedaży, przydatne w praktyce dla osób, które zajmują się np. zarządzaniem sklepami internetowymi.
„…Niezależnie od tego jaki ktoś zawód wykonuje, czy przedstawia sprawozdanie przed zarządem, prowadzi negocjacje, jest politykiem, dziennikarzem, szkoli ludzi, pracuje w call center, dziale HR, mówi do 500 osób… jego głos pokazuje, czy mówca jest profesjonalistą, przygotowanym do różnych sytuacji człowiekiem, pewnym tego, o czym opowiada…” – o tym mówi nasz specjalny gość Wioletta Bieniek, logopeda medialny.
Wiele miejsca poświeciliśmy też zagadnieniom CEM (customer experience management) - monitorowaniu jego skuteczności w firmach, zwłaszcza w jednostkach typu call/contact center, oraz codziennemu zastosowaniu CEM w praktyce.
Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET