Tematyka Biuletynu, oprócz typowych zagadnień związanych z komórkami obsługi klienta (DOK, BOK, T-BOK) stara się także uwzględniać istotne problemy wpływające na całokształt funkcjonowania organizacji. Na ocenę dokonaną przez klienta zawsze będzie miał bowiem wpływ całokształt doznań wynikających z kontaktu z marką/produktem. Dział obsługi klienta jest więc w tym znaczeniu tylko jednym z ogniw – niewątpliwie bardzo istotnym, które odpowiadają za budowanie relacji z klientem. Na łamach Biuletynu poruszane są więc także zagadnienia związane z nowoczesną komunikacją z rynkiem – public relations i reklamą, zarządzaniem, budżetowaniem czy szkoleniami. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze klient.
Adresatami BOK jest przede wszystkim grupa osób zawodowo związanych z obszarem Customer Experience/Customer Experience Management. Są to pracownicy DOK, BOK, T-BOK, działów sprzedaży, reklamacji, wsparcia - specjaliści i eksperci oraz kadra zarządzająca.
Prenumerata elektronicznej wersji Biuletynu Obsługi Klienta jest darmowa. Wymaga jedynie wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:
http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html
Wdawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET