W najnowszym wydaniu Biuletynu (BOK 3-4/2018) publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Przewodniczącym Jury Konkursu. „…Celem (…) jest promocja najwyższych standardów działania w zakresie marketingowej i obsługowej komunikacji z klientami realizowanej poprzez zdalne kanały kontaktu. Chcemy wybierać i pokazywać te firmy i tych ludzi, którzy doskonalą sposób komunikacji z rynkiem mając na uwadze zarówno etykę i rzetelność postępowania wobec klienta, jak i cele biznesowe organizacji…” – mówi Marcin Sosnowski.
W najnowszym Biuletynie zastanawiamy się też nad tym czy i gdzie są granice w obsłudze klienta i jaki wpływ na procesy obsługowe może mieć zarządzanie organizacją.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu obsługi Klienta dostępne są pod adresem:
http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET