Studium Menedżer Contact Center to propozycja dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów, którzy zainteresowani są zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania obsługą klienta w jednostkach typu call contact center, zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi. „…Studium ma dość prestiżowy charakter i skierowane jest do konkretnego grona organizacji i osób pracujących w branży contact center. Uczestnicy Studium to osoby, które mają już podstawowe kompetencje, ale rozumieją potrzebę nieustannej nauki i rozwoju, oraz mają ambicję wejścia na wyższy poziom w swojej karierze zawodowej…” – mówi Marcin Sosnowski z SMB.
Rola i znaczenie testów psychologicznych w biznesie jest przedmiotem wywiadu, którego udzieliła Biuletynowi Joanna Stanach, psycholog biznesu i specjalista ds. HR. „…Nasza osobowość jest odzwierciedlana w zadaniach, które wykonujemy i w relacjach, jakie mamy ze współpracownikami i z szefem. Również nasze sytuacje życiowe, doświadczenia, mają ogromny wpływ na to jak podchodzimy do pracy...” - mówi Joanna Stanach.
Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519070003
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET