Na mocy zawartego pomiędzy BOK a SMB porozumienia, na łamach Biuletynu będą systematycznie ukazywały się informacje na temat wspólnie wybranych inicjatyw. Jedną z nich jest propagowanie różnorodnych form edukacji wśród osób zajmujących się obsługą klienta w jednostkach typu call/contact center. Biuletyn Obsługi Klienta patronuje m.in. projektowi Studium Menedżer Contact Center – wspólnej inicjatywie SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, które jest propozycją dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania obsługą klienta w tego typu jednostkach.
Biuletyn Obsługi Klienta patronował także w latach 2017 i 2018 organizowanemu przez SMB konkursowi „Złota Słuchawka”, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.
Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET