NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Nie uczmy się na własnych błędach. – Korzystajmy z wiedzy profesjonalistów.

Call center jako miejsce pracy. Jak oceniają je młodzi ludzie, którzy znaleźli tam zatrudnienie? Czy to tylko chwilowe zajęcie, czy też wybór, z którym można wiązać swoją karierę? Na ten temat wypowiada się na łamach najnowszego wydania Biuletynu Diana Owsianko, starszy konsultant w TBOK ITCard - operatora sieci bankomatów Planet Cash.

 W najnowszym numerze BOK publikujemy także kilka naszych spostrzeżeń na temat Customer Experience. – Czy to tylko modny trend? A może nie warto się nad tym w ogóle zastanawiać? – Może klient i tak się znajdzie…?

 Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: