NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Droga do skutecznego telemarketingu

Studium Menedżer Contact Center – wspólna inicjatywa Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, jest na półmetku. O pierwszych wrażeniach po kilku miesiącach realizacji tego przedsięwzięcia opowiadają wykładowcy – nauczyciele akademiccy oraz praktycy branżowi. Oddamy także głos słuchaczom. Dowiemy się czy Studium spełnia ich oczekiwania i pomaga w budowaniu kariery. W Biuletynie zastanawiamy się też nad skutecznością szkoleń na odległość. Szkolenia e-learningowe to bowiem niedocenione narzędzie kształtowania poziomu kompetencji pracowników. To nadal niedostatecznie wykorzystane narzędzie do zarządzania i monitorowania działań personelu i baza do utrzymywania standardu branżowego.

Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów – Telemarketer Roku i Złota Słuchawka nabierają rozpędu. Dzięki rywalizacji można bowiem poznać najnowsze trendy i rozwiązania stosowane przez konkurencję. A to wszystko przecież służy podniesieniu jakości obsługi Klienta.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

www.facebook.com/BOK.customercare

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: