W najnowszym wydaniu BOK (5-6/2020) Poświęcamy wiele miejsca relacji z rozdania nagród
w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2020. Dlaczego było prawie jak
w Hollywood? O tym w materiale redakcyjnym.
Na temat przygotowań, przebiegu i wniosków płynących z tegorocznych Konkursów wypowiada się Marcin Sosnowski, Dyrektor Obszaru Contact Center w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.
Poświęcamy też wiele miejsca E- szkoleniom. Jak zrobić je dobrze, z korzyścią dla uczestników.
Zapraszamy do lektury!
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET