NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

12 rozmów o telemarketingu. Nowa publikacja książkowa CCMS

Biuro obsługi klienta, telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center to terminy, z którymi spotykamy się załatwiając wiele codziennych spraw – w banku, u dostawców prądu gazu, internetu, telewizji. Kontakt z tymi miejscami jest niezbędny, gdy chcemy szybko wyjaśnić sprawę zaległych płatności, wyjaśnić przyczyny braku lub wadliwego działania usługi itd. Oczekujemy wówczas szybkiej
i kompetentnej odpowiedzi ze strony osoby obsługującej infolinię. Z drugiej strony często niechętnie odnosimy się do składanych nam przez telefon ofert zakupu usług i produktów, nie mamy ochoty rozmawiać, traktujemy to nawet jako nękanie. Jak to wygląda od wewnątrz? Kim są pracownicy biur obsługi klienta? jak pracują? Kto nimi kieruje? Jak firmy traktują taki dział w swojej strukturze? Na te, i wiele innych pytań odpowiada 12 rozmów o telemarketingu.  
„…W teorii obsługi klienta można spotkać stwierdzenie, że jeden dobrze obsłużony klient przyciągnie dwóch kolejnych, a źle obsłużony odciągnie dziesięciu. Nie chodzi tu o liczby, ale o sam fakt silnego oddziaływania…” – mówi Sylwester Kućmierowski, z którym rozmowę na temat zagadnień telemarketingu prowadzi Jakub Trochim.

 

Syswester Kućmierowski - doradca biznesowy, menedżer, trener i szkoleniowiec od 20 lat zawodowo zaangażowany w przedsięwzięcia, których celem jest skuteczna obsługa klienta. Firmy, z którymi współpracował m.in. Kredyt Bank, Warta, Expander, Sanitec Koło, zajmowały w tym obszarze czołowe miejsca w niezależnych rankingach. Sylwester Kućmierowski jest także autorem podręcznika branżowego „Telefonem w klienta - wstęp do telemarketingu”. Obecnie zarządza firmą CCMS świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Infakt, IT Card, pkt.pl, Morizon S.A.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: