Biuro
obsługi klienta, telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center to
terminy, z którymi spotykamy się załatwiając wiele codziennych spraw – w banku,
u dostawców prądu gazu, internetu, telewizji. Kontakt z tymi miejscami jest
niezbędny, gdy chcemy szybko wyjaśnić sprawę zaległych płatności, wyjaśnić
przyczyny braku lub wadliwego działania usługi itd. Oczekujemy wówczas szybkiej
i kompetentnej odpowiedzi ze strony osoby obsługującej infolinię. Z drugiej
strony często niechętnie odnosimy się do składanych nam przez telefon ofert
zakupu usług i produktów, nie mamy ochoty rozmawiać, traktujemy to nawet jako
nękanie. Jak to wygląda od wewnątrz? Kim są pracownicy biur obsługi klienta?
jak pracują? Kto nimi kieruje? Jak firmy traktują taki dział w swojej
strukturze? Na te, i wiele innych pytań odpowiada 12 rozmów o telemarketingu. „…W teorii
obsługi klienta można spotkać stwierdzenie, że jeden dobrze obsłużony klient
przyciągnie dwóch kolejnych, a źle obsłużony odciągnie dziesięciu. Nie chodzi
tu o liczby, ale o sam fakt silnego oddziaływania…” – mówi Sylwester
Kućmierowski, z którym rozmowę na temat zagadnień telemarketingu prowadzi Jakub
Trochim.
Syswester Kućmierowski - doradca biznesowy, menedżer, trener i szkoleniowiec od 20 lat zawodowo zaangażowany w przedsięwzięcia, których celem jest skuteczna obsługa klienta. Firmy, z którymi współpracował m.in. Kredyt Bank, Warta, Expander, Sanitec Koło, zajmowały w tym obszarze czołowe miejsca w niezależnych rankingach. Sylwester Kućmierowski jest także autorem podręcznika branżowego „Telefonem w klienta - wstęp do telemarketingu”. Obecnie zarządza firmą CCMS świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Infakt, IT Card, pkt.pl, Morizon S.A.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET