Podczas Targów zaprezentowana
zostanie najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek:
„12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i
„Kolejne rozmowy
o telefonicznej obsłudze klienta”. Oprócz wymienionych pozycji książkowych,
zaprezentowane zostaną także znajdujące się w przygotowaniu, ich wersje w
formie audiobooków. Dostępna będzie także książka i audiobook „Telefonem w
klienta. Wstęp do telemarketingu” autorstwa właściciela CCMS, Sylwestra
Kućmierowskiego, wydana nakładem Wydawnictwa Akademickiego Sedno.
Podczas ostatniego dnia Targów, w niedzielę 22 maja w godz. 10.00 – 12.00, książki będzie podpisywał autor „Telefonem w klienta…..” i współautor serii „12 rozmów….”, Sylwester Kućmierowski.
Wydawnictwa CCMS należą do Customer Care Management
& Solutions, firmy świadczącej
usługi doradcze
i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i
sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło,
Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET