Na przełomie 2015 i
2016 roku CCMS brał udział w procesie tworzenia komórki telefonicznej obsługi
klientów Morizon S.A. korzystających
z serwisów internetowych należących do Spółki. CCMS odpowiadał za przeszkolenie
personelu, stworzenie skryptów
i scenariuszy obsługowych, coaching indywidualny
pracowników oraz stworzenie modelu monitorowania i raportowania pracy zespołu. Do zadań tej komórki
należy utrzymywanie kontaktów z klientami indywidualnymi, pozyskiwanie
informacji mających wpływ
na sprzedaż usług, weryfikacja statusu klientów i sprzedaż usług dodatkowych
(m.in. finansowanie zakupu nieruchomości).
Morizon S.A. prowadzi
działalność w zakresie usług reklamy, publikacji ogłoszeń online oraz
marketingu internetowego dla podmiotów
z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego, a także osób indywidualnych. Jest także twórcą i
dostawcą zaawansowanych aplikacji bazodanowych do obsługi biur nieruchomości.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Toyota Leasing, Infakt, IT Card, pkt.pl
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: sylwester.kućmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: robert.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET