CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.
Przeprowadzane przez CCMS coachingi i szkolenia, oprócz wsparcia i podnoszenia kwalifikacji obecnych pracowników telefonicznej obsługi klienta Toyota Bank Polska S.A., objęły także swym zakresem proces wdrażania nowych pracowników do pracy.
W najbliższym czasie współpraca pomiędzy CCMS a Toyota Bank Polska S.A. zostanie rozszerzona o szkolenia e – learningowe, w ramach zarządzanego przez CCMS portalu Kulisy Obsługi Klienta (www.customercare.com.pl)
Toyota Bank Polska S. A. (TBP) prowadzi działalność na polskim rynku od 2000 roku. Właścicielem TBP jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH z siedzibą w Kolonii. Oferta Banku skupia się głównie na wspieraniu finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi Banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W 2007 roku Toyota Bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Dotychczasowa oferta Banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET