NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG

Szkolenia objęły pracowników działów: obsługi klienta, rozliczeń oraz transportu. Zakres przeprowadzonych szkoleń obejmował takie zagadnienia jak:

  • skuteczne komunikowanie i rozumienie otrzymywanych komunikatów,

  • typologia postaw klienckich i zasady obsługi każdego z nich,

  • podstawowe różnice między komunikacja aktywną, reaktywna i pasywną oraz wady i zalety ich stosowania w konkretnych sytuacjach,

  • elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz komunikacji linearnej i lateralnej, 

  • poznanie najtrudniejszych do zrozumienia postaw menedżerskich oraz klienckich, rozumienie zadań, pełnienie określonych funkcji i odgrywanie ról w zespole.

Podejmując współpracę z La Lorraine Polska Sp. z o.o., CCMS rozszerzył grono swoich klientów działających w sektorze FMCG.

 

La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne,  gwarantujący  najwyższą jakość  wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: