Szkolenia objęły pracowników działów: obsługi klienta, rozliczeń oraz transportu. Zakres przeprowadzonych szkoleń obejmował takie zagadnienia jak:
skuteczne komunikowanie i rozumienie otrzymywanych komunikatów,
typologia postaw klienckich i zasady obsługi każdego z nich,
podstawowe różnice między komunikacja aktywną, reaktywna i pasywną oraz wady i zalety ich stosowania w konkretnych sytuacjach,
elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz komunikacji linearnej i lateralnej,
poznanie najtrudniejszych do zrozumienia postaw menedżerskich oraz klienckich, rozumienie zadań, pełnienie określonych funkcji i odgrywanie ról w zespole.
Podejmując współpracę z La Lorraine Polska Sp. z o.o., CCMS rozszerzył grono swoich klientów działających w sektorze FMCG.
La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne, gwarantujący najwyższą jakość wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET