NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

CCMS doskonali standardy szkoleniowe

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta. Dzięki systematycznej modernizacji oferty udało się dopracować pakiet, który obejmuje zarówno model stacjonarny szkoleń zespołowych i coachingów indywidualnych, jak również związane z nim aktywności e-learningowe. Pakiet obejmuje także własne publikacje z zakresu telemarketingu, wydawane nakładem Wydawnictw CCMS.

CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon S.A. o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży usług finansowych.

Szkolenia CCMS dla sektora FMCG

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.

CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i efektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego, odpowiedzialnych za nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami instytucjonalnymi (podmioty z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego). Zadaniem CCMS jest także doradztwo w tworzeniu metodyki pracy Biura Obsługi Klienta Morizon S.A.

Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS

Responsive image

W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: