NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i efektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego, odpowiedzialnych za nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami instytucjonalnymi (podmioty z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego). Zadaniem CCMS jest także doradztwo w tworzeniu metodyki pracy Biura Obsługi Klienta Morizon S.A.

Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS

Responsive image

W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

CCMS wspiera rozwój mobilnej obsługi klienta

Responsive image

CCMS (Customer Care Management & Solutions) i epoka24 Sp. z o.o. , twórca aplikacji mobilnej epoka24 umożliwiającej użytkownikom łatwe i intuicyjne zarządzanie rachunkami (opłaty cykliczne i związane z nimi czynności obsługowe: płatności, zapytania, reklamacje) zawarły wstępne porozumienie, którego przedmiotem jest współpraca w zakresie promocji modelu obsługi klienta opartego na rozwiązaniach mobilnych.

Wydawnictwa CCMS na Warszawskich Targach Książki 2016

Responsive image

Wydawnictwa CCMS, należące do Castomer Care Management & Solutions, znajdą się w gronie wystawców tegorocznych Warszawskich Targów Książki, które odbędą się w dniach 19-22 maja 2016 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wydawnictwa CCMS będą prezentowane na Stoisku Świadomych Wydawców – 40/5D, obok ekspozycji Wydawnictwa Akademickiego Sedno.

Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta

Responsive image

„Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta” to kontynuacja i dopełnienie dwutomowych „12 rozmów o telemarketingu”. Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictw CCMS.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: