NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

CCMS - Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

CCMS kontynuuje współpracę z La Lorraine Polska

Responsive image

CCMS, w ramach kontynuacji współpracy z La Lorraine Polska, przeprowadził szkolenie indywidualne w obszarze kształtowania właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole.

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci

Responsive image

W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center. W opinii Tomasz Paprockiego siła Focus Telecom tkwi we wsłuchiwaniu się w oczekiwania klientów i oferowaniu im rozwiązań inspirowanych najnowszymi technologiami. Focus Telecom należy do pionierów oferujących rozwiązania typu call center w chmurze. „…Dwa główne trendy od których nie ma już odwrotu to omnichannel i chmura (…) Usługa w chmurze dziś nie jest nowością, a standardem...” – mówi Tomasz Paprocki.

CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka

Responsive image

Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe

Responsive image

W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR. Obszar obsługi klienta to strefa multidyscyplinarna. Public Relations, czyli dbanie o wizerunek, relacje, reputację, to sfera właściwego wyczucia, czucia, postrzegania i wpływania na otoczenie. Wszystko to zawiera się przecież także w nowoczesnym podejściu do obsługi klienta, definiowanym obecnie jako customerexperience.

Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?

Responsive image

Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

Customer Experience (CX) – gra z czasem

Responsive image

W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: